Известие

Collapse
No announcement yet.

Тонколони отзад

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тонколони отзад

    Колеги кажете как се махат говорителите на кората под задното стъкло? На едната има разпоена жичка и искам да я оправя, но не знам как да сваля говорителя!

  • #2
    Свалят се като при предните, леко махаш ринга за да не го счупиш и след това махаш решетката с малко напън, и се показва говоритела отвиваш винтовете и готово! Мисля че така беше!
    Alfa 166jtd,1999

    Comment


    • #3
      Мисля че бяха с щипки задните колони под стъклото,защото моите там са празни няма нищо.

      Comment


      • #4
        Махам решетката, но говорителя е по-голям от дупката на кората и предполагам трябва да се махне цялата кора, а и облегалката на задната седалка не пада за да погледна как се маха кората.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от gallardo111 Покажи съобщение
          Махам решетката, но говорителя е по-голям от дупката на кората и предполагам трябва да се махне цялата кора, а и облегалката на задната седалка не пада за да погледна как се маха кората.
          Погледни тогава в багажника дали не е захванат там.

          Comment


          • #6
            Трябва верно да свалиш кората Но за да я свалиш трябва да свалиш задната облегалка А за да свалиш нея трябва да махнеш и седалката Последната е захваната с два болта откъм краката Облегалката също има два болта в долната си част и като ги развиеш за да излезе трябва да я повдигнеш нагоре Тез италианки като земеш да сваляш нещо се убиваш от сваляне на странични части Като си свалиш кората заради колоните ако си решил да слагаш щора сега е момента
            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
              Трябва верно да свалиш кората Но за да я свалиш трябва да свалиш задната облегалка А за да свалиш нея трябва да махнеш и седалката Последната е захваната с два болта откъм краката Облегалката също има два болта в долната си част и като ги развиеш за да излезе трябва да я повдигнеш нагоре Тез италианки като земеш да сваляш нещо се убиваш от сваляне на странични части Като си свалиш кората заради колоните ако си решил да слагаш щора сега е момента
              Благодаря ти колега! Май ще падне голямо разглабяне за една жичка, но юом се налага .....

              Comment


              • #8
                Това се водят басови говорители Затова са обърнати с главите надолу Като ги свалиш ги огледай за напукани преходни гуми или незнам точно как се казват тези хартии отпред
                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                Comment


                • #9
                  Всички ли от после сте си слага ли колоните или това е фабрично защото аз нямам колони даже май и кабели...

                  Comment


                  • #10
                    Фабрично само при някои. Както трябва да си разбрал алфа с алфа не си прилича . И аз нямам нито колони нито инсталация...
                    Alfa Romeo 166 2.4jtd

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от svrusev Покажи съобщение
                      Всички ли от после сте си слага ли колоните или това е фабрично защото аз нямам колони даже май и кабели...
                      Моите си бяха там Някъде из темите беше писано за разликата от системите със 8 и 10 говорителя
                      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                      Comment


                      • #12
                        Разликата в системите с 8 и 10 говорителя е от земята до небето.Двете бас колони така думкат отзад,че ми трепери седалката.Също така ако си с 10 колони ти е активно менюто с DSP настройките.
                        alfa romeo 166 2.4 jtd

                        Comment


                        • #13
                          Някой беше казал ,че кабелите за суббасите под задното стъкло , на версиите без такива , се намират под задната седалка. И ми е чудно дали при системата с 8 говорителя, има разлика при ИЦС-а ,смисъл ако си изведа кабелите и вържа 2-те колони под задния джам, ще може ли ИЦС-а да ги захрани? Имате ли идея?
                          Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                          EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                            Някой беше казал ,че кабелите за суббасите под задното стъкло , на версиите без такива , се намират под задната седалка. И ми е чудно дали при системата с 8 говорителя, има разлика при ИЦС-а ,смисъл ако си изведа кабелите и вържа 2-те колони под задния джам, ще може ли ИЦС-а да ги захрани? Имате ли идея?
                            Здравейте, вместо да ви давам препратка към друга тема направо ще копирам писаното тук, защото го пиша за трети път вече.

                            "Здравейте! Колеги освен говорителите (които във всяка врата има по един нискочестотен и по един високочестотен по 4 врати + два баса на кората под задния прозорец или общо 10 говорителя,които са различни от тези при стандартното озвучение), ви трябва усилвател с DSP (Digital Sound Processing), който за наще хубавици е HEAT и е 6x40w с вграден софтоер, което от своя страна давежда до появата на нови менюта и опции за по-прецизна настройка на звука в ICS. Също така целия сноп с кабели от ICS до отзад, кадето се намират подредени над акумулатора, едно над друго CD changer, навигация и най-отгоре усилвателя. Защото, когато си с топ озвочението ICS подава само сигнал, който отива в усилвателя, а той го връща напред към четирите врати и двата баса на кората, което както сами се дсещате значи, че вградения усилвател в касетофона на ICS остава неизползваем, от което следва, че вобще не ви трябва нов ICS (ако вашия работи, разбирасе) и не се притеснявайте на всеки ICS му е генетично заложено, да си разпознава допълнителния усилвател при свързването му (имам предвид, че не му трябва допълнително качвчне на софтоер, за да започне да работи, просто трябва да намерите всички елементи да ги поставиш на местата им, да ги свържете и сте готови). Но с малка забелешка, аудио система от дизелова кола, може да стане само на дизелова и от бензинова само на бензинова, но също така трябва да са еднакви години (Говоря от личен опит, защото намерих цялата система, тоест целия сноп с кабели, 10бр. говорители и усилвател+стойка, свалих ги от колата донор ,само без навигацията и чейнджара, защото аз си ги имам и от там започна да става интересно.Извадих ICS свързах кабелите и аудио системата проработи веднага, но не се сетих да пробвам букстата на ботоните на климатроника, която впоследствие се оказа, че при моята кола 3.0 бензин 11.2001г. е различна от 2.4 JTD 1998г. заради, което останах без климатроник. Но за сажаление това го разбрах, чак когатао бях разглобил колата, извадил моята инсталаци и пложил новата и бях сглобил колата само за около 20 часа. Но всичко не свършва до там, оказах се без осветление на таблото, това което споменах по нагоре за от дизелова на дизелова и от бензинова на бензинова е защото, трип комп. започна да ми показва, че имам в резервоара налично гориво за 3500-4500км при положение, че ми свети лампата за резерва, започна да ми показва моментен разход от 3.9 до 5.6 на сто, което както споменах колата е 3.0 бензин и просто това е нереално дори по нанадолно и в крайна сметка си върнах всичко по старо му, но добре че се бях доста поинтересувал, кое как се разглобява и не успях да счупа нищо по колата, дори една щипка. Хубаво е, че и човекът от моргата излезна разбран, та се саглъси да му върна цялата система, та в крайна сметка се оказа, че съм си изгубил само времето но не и парите, е инече аз така и така ги бях заделил тези пари за колата, та като му върнах системата си доплатих разликата и си взех 17" джанти оригиналните на 166, които аз си търсих от толкова време. Така, че пак съм си доволен и също и от факта, че не запалих колата с различната инсталация, което също не невазможно.Сега вече всичко си работи, както преди "модификацията" и имам хубави джанти + нещо, което забравих да ви кажа нали така и така пак разглобих колата след като не се получи нищо, та си изкарах сигнал за усилвател+туба в багажника. И между дригото, като не са включени двата баса под задния прозорец, вградения усилвател на ICS-а подава по силен сигнал към 4-те врати, отколкото допълнителния с DSP, но незнам дали има някаква разлика във вградените усилватели на различните екзепляри, защото съм се качвал в друга 166-ца, пак без допълнителен усилвател с DSP и ми се стори, че свири по слабо от моята. Така, че май най-добрия вариант е да закачите туба+усилвател към стандартното озвочение и звукът ще стане доста по силен, от колкото с тази прословута "модификация". Е освен ако не ви притеснява факта с по-малкия багажник."

                            П.П. кабели за басовите говорители под задения прозорец нямаш и няма как да имаш, освен ако не си с "топ озвучението", защото там те идват директно от усилвателя в багажника и целия сноп с кабелите е съвсем различен от тези със стандартното озвучение, а инече под задната седалка са буксите за говорителите на задните врати.
                            Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v 220hp 11/2001г.-Настояща!
                            Alfa Romeo 156 1.6TS 120hp 1999г. & Opel Tigra 1.4 16v 90hp 1996г. на жената - Бившите!
                            FIAT Bravo 1.2 16v 82hp 10/1999г.-Някога отдавна!

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от savoibul Покажи съобщение
                              Здравейте, вместо да ви давам препратка към друга тема направо ще копирам писаното тук, защото го пиша за трети път вече.

                              "Здравейте! Колеги освен говорителите (които във всяка врата има по един нискочестотен и по един високочестотен по 4 врати + два баса на кората под задния прозорец или общо 10 говорителя,които са различни от тези при стандартното озвучение), ви трябва усилвател с DSP (Digital Sound Processing), който за наще хубавици е HEAT и е 6x40w с вграден софтоер, което от своя страна давежда до появата на нови менюта и опции за по-прецизна настройка на звука в ICS. Също така целия сноп с кабели от ICS до отзад, кадето се намират подредени над акумулатора, едно над друго CD changer, навигация и най-отгоре усилвателя. Защото, когато си с топ озвочението ICS подава само сигнал, който отива в усилвателя, а той го връща напред към четирите врати и двата баса на кората, което както сами се дсещате значи, че вградения усилвател в касетофона на ICS остава неизползваем, от което следва, че вобще не ви трябва нов ICS (ако вашия работи, разбирасе) и не се притеснявайте на всеки ICS му е генетично заложено, да си разпознава допълнителния усилвател при свързването му (имам предвид, че не му трябва допълнително качвчне на софтоер, за да започне да работи, просто трябва да намерите всички елементи да ги поставиш на местата им, да ги свържете и сте готови). Но с малка забелешка, аудио система от дизелова кола, може да стане само на дизелова и от бензинова само на бензинова, но също така трябва да са еднакви години (Говоря от личен опит, защото намерих цялата система, тоест целия сноп с кабели, 10бр. говорители и усилвател+стойка, свалих ги от колата донор ,само без навигацията и чейнджара, защото аз си ги имам и от там започна да става интересно.Извадих ICS свързах кабелите и аудио системата проработи веднага, но не се сетих да пробвам букстата на ботоните на климатроника, която впоследствие се оказа, че при моята кола 3.0 бензин 11.2001г. е различна от 2.4 JTD 1998г. заради, което останах без климатроник. Но за сажаление това го разбрах, чак когатао бях разглобил колата, извадил моята инсталаци и пложил новата и бях сглобил колата само за около 20 часа. Но всичко не свършва до там, оказах се без осветление на таблото, това което споменах по нагоре за от дизелова на дизелова и от бензинова на бензинова е защото, трип комп. започна да ми показва, че имам в резервоара налично гориво за 3500-4500км при положение, че ми свети лампата за резерва, започна да ми показва моментен разход от 3.9 до 5.6 на сто, което както споменах колата е 3.0 бензин и просто това е нереално дори по нанадолно и в крайна сметка си върнах всичко по старо му, но добре че се бях доста поинтересувал, кое как се разглобява и не успях да счупа нищо по колата, дори една щипка. Хубаво е, че и човекът от моргата излезна разбран, та се саглъси да му върна цялата система, та в крайна сметка се оказа, че съм си изгубил само времето но не и парите, е инече аз така и така ги бях заделил тези пари за колата, та като му върнах системата си доплатих разликата и си взех 17" джанти оригиналните на 166, които аз си търсих от толкова време. Така, че пак съм си доволен и също и от факта, че не запалих колата с различната инсталация, което също не невазможно.Сега вече всичко си работи, както преди "модификацията" и имам хубави джанти + нещо, което забравих да ви кажа нали така и така пак разглобих колата след като не се получи нищо, та си изкарах сигнал за усилвател+туба в багажника. И между дригото, като не са включени двата баса под задния прозорец, вградения усилвател на ICS-а подава по силен сигнал към 4-те врати, отколкото допълнителния с DSP, но незнам дали има някаква разлика във вградените усилватели на различните екзепляри, защото съм се качвал в друга 166-ца, пак без допълнителен усилвател с DSP и ми се стори, че свири по слабо от моята. Така, че май най-добрия вариант е да закачите туба+усилвател към стандартното озвочение и звукът ще стане доста по силен, от колкото с тази прословута "модификация". Е освен ако не ви притеснява факта с по-малкия багажник."

                              П.П. кабели за басовите говорители под задения прозорец нямаш и няма как да имаш, освен ако не си с "топ озвучението", защото там те идват директно от усилвателя в багажника и целия сноп с кабелите е съвсем различен от тези със стандартното озвучение, а инече под задната седалка са буксите за говорителите на задните врати.
                              Много полезно от твоя страна. Много детайлно е обяснено. Колкото до мен, аз ще си слушам музика само с 8 говорителя...
                              Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                              EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                              Comment

                              Working...
                              X